FAQ

Często Zadawane Pytania

Czy mogę kupić moją nową Sensa bezpośrednio od Ciebie?
Tak, możesz zakupić od nas bezpośrednio wszystkie produkty sensa, zapraszamy do zapoznania się z ofertą.

A co z zakupem części zamiennych lub serwisowaniem mojego roweru?
Możemy dostarczyć Ci wszystkich części zamiennych do roweru Sensa. Możemy także zaoferować dodatkowe usługi, takie jak montaż części do roweru. Również dla regularnej obsługi i konserwacji możesz się skontaktować ze sprzedawcą, na pewno pomożemy. Nie możemy zapewnić tej usługi bezpośrednio do Ciebie.

Gdzie mogę dostać ten piękny katalog Sensa?
Nasz katalog można odebrać bezpłatnie w każdym naszym punkcie sprzedaży.

Dlaczego warto kupić w lokalnym sklepie rower, kiedy mogę kupić przez internet?
LBS może pomóc z dodatkowymi poradami na wiele tematów. To może być bardzo pomocne, szczególnie dla początkujących i ludzi, którzy nie są pewni, w jaki sposób ustawić się na rowerze lub jaki rozmiar kupić. Również w przypadku drobnych napraw twój LBS postara się szybko pomóc. Ale jeśli jesteś wykwalifikowanym mechanikiem, doświadczonym zawodnikiem i wiesz dokładnie co potrzebujesz, możesz zakupić online. Proszę pamiętać, że w przypadku problemów serwisowych lub gwarancji, należy również złosić się do sklepu internetowego.

Czasami istnieje różnica w cenie pomiędzy lokalnym Sklepem rowerowym oraz sklepie internetowym. Dlaczego?
To dlatego, że LBS znajduje się w droższych lokalizacji, w ładnie urządzonym sklepie, salonie z mechanikami dostępnymi aby pomóc w każdej chwili. Sklep internetowy zazwyczaj ma mniej zasobów i może pracować bardziej efektywnie i dlatego ceny tam mogą być tańsze. Zwykle LBS oferuje większą usługę, jak stacja pompowania opon lub choćby testowania konfiguracji dla tej ładnej Tacx Trainer.

Jaki jest właściwy rozmiar roweru dla mnie?
Ponieważ każdy organizm jest inny, jest prawie niemożliwe, aby dać odpowiedni rozmiar za pośrednictwem Internetu. Dlatego zapraszamy zrobić pomiar roweru w naszym salonie. Możemy pomóc zamówić odpowiedni rozmiar roweru i po dostawie roweru mogą dopasować go do swoich potrzeb.
Jeśli cierpisz z powodu urazów, wskazane jest, aby przeprowadzić profesjonalny pomiar rowerów zawodowej. Osobiście mamy dobre doświadczenia z http://www.smamiddennederland.nl/.

Czy masz dostępne dane geometrii?
Udostępniamy dane geometrii większość naszych rowerach na konkretnej stronie produktu tego roweru. Proszę sprawdzić na stronie produktu roweru wybranego przez siebie i kliknij na mały obrazek ramki. Spowoduje to otwarcie wykresu geometrii tego roweru.
W celu uzyskania dalszych informacji na temat geometrii można również skontaktować się z obsługą sklepu Sensa.

Jak szybko po złożeniu zamówienia mój rower jest dostarczany do najbliższego salonu ?
Duża część naszej oferty na rowery zbudowana jest na zamówienie. W ten sposób można kupić rower, który jest dostosowany do Twoich potrzeb. W związku z tym metody produkcji, czas dostawy roweru może być różny. Należy skontaktować się z dostawcą w celu uzyskania dalszych informacji na temat czasu dostawy.

Mam problem z moim rowerem Sensa. Czy mogę się bezpośrednio do was skontaktować?
Problemy z rowerem jest są zawsze nie mile widziane. My jako Dealer Sensa jesteśmy odpowiednią osobą do kontaktu w takim przypadku. Znamy Cibie i twój rower, a zatem jesteśmy najlepszym miejscem aby rozwiązać problem bardzo szybko.

Na jak długo mam gwarancję na rowery Sensa?
Nasze warunki gwarancji, ponieważ są one podane w naszej instrukcji można przeczytać tutaj. Dostarczamy również pisemną instrukcję ze wszystkimi rowerami, które sprzedajemy.

Co zrobić, jeśli chcę złożyć reklamację gwarancyjną?
W przypadku, gdy coś się zdarzyło z rowerem Sensa i podejrzewasz, że może to być kwestia podlegająca gwarancji prosimy o kontakt z salonem Sensa. Jako Dealer Sensa będziemy w stanie wykonać wstępną ocenę. Jeśli okaże się, że może to być błąd w produkcji, skontaktujemy się z producentem. W takim przypadku wspólnie ocenimy roszczenia i rozwiązanie tej kwestii. Przyjęcie reklamacji przez nas nie oznacza automatycznie że reklamacja jest przyznana z tytułu gwarancji producenta. Do ostatniego oceny musimy wysłać uszkodzoną część do producenta Sensa.

Co zrobić, jeśli miałem wypadek i mam rozbity mój rower z włókna węglowego?
Oferujemy państwu tzw „powypadkowy serwis wymiany”. Jest to serwis, który dostarczy Ci nowej ramy z włókna węglowego i widelec w przypadku, gdy miałeś wypadek. Usługa ta ma na celu zapewnienie nieskomplikowanego i oszczędnej w kosztach usługi dla Ciebie po wypadku, w wyniku którego uszkodzona została rama i / lub widelec z włókna węglowego.
Można skorzystać z tej usługi podczas pierwotnego okresu gwarancyjnego. W pierwszym roku po zakupie roweru oferujemy zniżkę 50% w stosunku do pierwotnej ceny. W drugim i trzecim roku zniżka wynosi 30%. Proszę skontaktować się ze sprzedawcą Sensa po szczegóły i ceny.

Jestem naprawdę utalentowanym kolarzem. Czy oferujecie jakiegokolwiek rodzaju sponsoring?
Tak, wspieramy szereg imprez rowerowych i zespoły kolarskie. Poza tym otrzymujemy wiele pytań na temat osobistego sponsorowania. Głównie dla imprez charytatywnych, takich jak Alpe d’HuZes lub podobnych projektów. Chociaż z zadowoleniem przyjmujemy tego rodzaju inicjatywy, nie możemy udzielić wsparcia na te projekty z powodu wielu aplikacji tego typu które otrzymujemy każdego dnia.