Gwarancja

Okres gwarancji

W Sensa gwarancja na wady produkcyjne na każdej ramie, widelcu i komponencie, począwszy od daty zakupu jest:

Niniejsza gwarancja odnosi się tylko do pierwotnego właściciela i nie podlega przeniesieniu.

Aluminiowe ramy 5 lat
Sztywne widelce 5 lat
Ramy z włókna węglowego 3 lata
Lakier 2 lata
Części 2 lata
Części Zawieszenia 2 lata (po roku trzeba udowodnić, że konserwacja została wykonana)
Gwarancja na części nie produkowane przez Rowery Sensa będą objęte gwarancją odpowiedniego producenta.

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wymianę wady. W przypadku gdy Rowery Sensa wymieni uszkodzoną ramę/część, wymiana zostanie dokonana na część takiej samej jakości lub lepszej. Nowa rama/część może się różnić od oryginału.

Niniejsza gwarancja zostanie udzielona tylko w przypadku, gdy rower jest kupiony oficjalnie przez jeden z autoryzowanych punktów sprzedaży Rowerów Sensa.

W każdej reklamacji zawsze będziesz musiał pokazać dowód wykonania konserwacji. W przypadku ewentualnej reklamacji zawsze możesz skontaktować się ze sprzedawcą. Sprzedawca skontaktuje się z producentem, producent nie przyjmuje reklamacji bezpośrednio od konsumenta!

 

Niniejsza gwarancja nie obejmuje

  • Ubiór, błędny montaż, konserwacja i montaż nieoryginalnych części.
  • Wtórne szkody spowodowane przez wypadki, awarie, zaniedbanie, zniszczenie, itp
  • Modyfikacje rowerze niezatwierdzone przez Producenta, używanie części zamiennych innych niż oryginalne części, nieprawidłowej lub niewystarczającej konserwacji i błędnej obserwacji up instrukcję.
  • Wszystkie uszkodzenia wynikające z udziału w konkursie, stuntridingu, skokach, przenoszeniu ciężkich ładunków, działań komercyjnych lub działalności podobnej do wspomnianej wcześniej, wszystkie pozostają do oceny Producenta.
  • Koszt wymiany ramy lub innego elementu.
  • Wszelkie koszty transportu do i od Produceta wynikające z roszczeń gwarancyjnych.


Odpowiedzialność

Roszczenie gwarancji udzielone przez Producenta nie oznacza automatycznie, że producent ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wtórne.

 

Co robić w przypadku reklamacji

  • Zawsze trzeba zgłosić się do sprzedawcy
  • Dealer będzie w porozumieniu z producentem decydował, czy zgłoszona reklamacja uszkodzenia będzie uwzględniona w ramach gwarancji. Ocena sprzedawcy nie może automatycznie oznaczać, że wniosek zostanie zaakceptowany przez producenta.
  • Sprzedawca wyśle ​​wadliwą ramę/części roweru do producenta rowerów sensa, producenta sprawdzi ramę/części i podejmie ostateczną decyzję, czy wniosek zostanie przyjęty czy nie.

 

Wysyłki ramy / części / roweru przez sprzedawcę

  • Części będą musiały być wysłane za opłatą wysyłki, oczyszczone i odpowiednio zapakowane. Części które nie są przedmiotem reklamacji będą musiały zostać zdemontowane.
  • W przypadku uszkodzenia ramy, kompletny rower musi być dostarczony do producenta. W konsultacji z Producentem zezwala się na odstępstwo od tej reguły. W wypadku uchylenia się klienta od tego warunku bez zgody producenta, wszystkie roszczenia ustają.
  • Zawsze należy dodać kopię oryginalnej faktury oraz dokładny opis wady. Bez jasno opisanej wady roszczenie gwarancyjne nie będą rozpatrzone.
  • Otrzymane uszkodzone ramy/części nie zostaną zwrócone po przyjęciu zgłoszenia gwarancyjnego.
  • Wszystkie ramy / części nieakceptowanych roszczeń gwarancyjnych będą przechowywane przez okres jednego miesiąca od ich otrzymania. Na wniosek dystrybutorów tych ram / części mogą zostać zwrócone.
  • Wszelkie koszty wysyłki nie będą wypłacane przez Producenta rowerów Sensa.